Tandsprickning :/


Våran lilla tös har börjat få tandsprickning så hon har varit enormt grinig och ledsen hela dagen sen kom hennes mormor och gudmor med alvedon som gjorde susen och nu sussar hon så gott, mitt lilla hjärta <3


Det gör så fruktansvärt ont att se sitt barn må dåligt och ha ont och jag kämpade mot tårarna hela tiden för blev så jävla ledsen av att se henne så min stackars lilla stumpa. Och nu hoppas jag hon sover genom natten för det behöver hon verkligen!!! Blev inte så mycket sömn för henne under dagen pga att hon hade så ont så nu håller vi tummarna så att hon får sova i natt <3



Pappa & dotter <3

 

 

 




Kommentarer
Postat av: Malinne Mamma till Nellie 20 månader och Tiffanie 6 månader

Stackars,du kan köpa flytande alvedon och ta lite på ditt finger och försöka smörja på tandköttet ;)

vet inte om det var det du fick av din mamma....

Isglass typ piggelin kan funka oxå som smärtstillande...

Det är jätte jobbigt när dom får tänder..



Japp,får söka nya...Men VAR hittar man dom?

Tycker det var lättare när man var mindre att hitta vänner.

Kram

2011-04-14 @ 12:07:09
URL: http://malinnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se