Sov morgon!

Idag bestämde Novah att hon skulle ge mamma världens jävla sov morgon, tusen tack älskade dotter. Det var så skönt att sova länge och det tyckte nog Novah också för hon är ju på super bra humör nu <3

Snaret så ska jag börja med maten, och då ska vi även inviga Novahs nya stol, ska bli skoj, hon provsatt den ju igår men hon ska sitta och äta där idag, hihhi.


Det är otroligt hur man kan känna en så stor och stark kärlek för en sån liten människa, kärleken jag känner för min lilla tjej är starkare och större än någon annan kärlek, hon gör mig så lycklig, så jävla lycklig <3 Jag kan ligga/sitta  i flera och bara titta på henne för att hon är så himla fin och då och då kommer det en liten tår av lycka, lycka över att hon är min <3












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se