Nu säger vi god natt!

Nej nu är det dags och sova för oss om jag ska orka med morgondagen, tihi. Jag ska ju festa imorgon och Novah ska vara hemma med pappa, oj oj hur ska detta gå? jag kommer längta och oroa ihjäl mig och har ju ingen mobil så kan ju ej höra av mig heller, illa illa.


Men det ordnar sig i morgon, allting ordnar sig då. Det ska faktiskt bli riktigt kul, längtar som fan men kommer sakna mina 2 älsklingar något enormt men dom kommer nog ha de jätte bra utan mig hehe. Gosungen <3









Kommentarer
Postat av: JNY ©

ååååh vart ska du ut ikväll? :D kul jenny! Du måste få leva livet du också även fasst du har novah <3

Johnny får ta hand om henne ikväll ;)



ha så skoj! <3

2011-04-09 @ 13:15:24
URL: http://duvethonjny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se