Haft mamma & morfar på besök <3



Idag har morfar och mamma varit här och fikat lite, blev kakor och bullar, kaffe och te, hehe. Och jag har världens tandvärk så morfar var super gullig och köpte med 2 treo rör åt mig, så snäll så.


Vi fick även blommor och Novah fick en liten present som hon tog tag i och när jag skulle hjälpa henne att öppna den börja hon gråta för hon inte ville släppa den, så söt. Glömde ta kort men var ett sött litet rosa paket!





Novah vart lite grinig för att hon var trött, hon har varit jätte trött både igår och idag faktiskt men nu är hon vaken igen. Snart är det dags att laga mat men efter det blir det nog en promenad i det fina vädret och då får hon ju sova lite mer min lilla tröttis.






Medans vi satt och fikade sov lill stumpan i vagnen lite med sin kanin, självklart! Och jo jag vet att klockan går fel, haha den har stannat för andra gången dumma klocka.

Novah
fick en lyckopeng (tror jag det kallas) där hennes namn var ingraverat men det syns dock inte på bilden för väldigt svårt att få med det tyvärr.











Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad tror du om Gynnings nya glaskollektion? :) http://beautylifestyle.blogg.se/2011/april/gynning-for-cervera.html

2011-04-12 @ 14:25:15
URL: http://beautylifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se