Blir lite ledsen faktiskt..

Igår festade jag som sagt, hade skit kul och jätte trevligt men idag fick jag veta att så fort jag dragit så snacka folk massa skit om mig, hmm snälla vänner man har! Inte alla som var där snackade skit då.


Och en tjej kompis var rätt full så hon menade nog inte vad hon sa tror jag för hon ändrade sig hela tiden, jag hoppas i alla fall hon inte menade något :)


Men däremot en annan person som snackade massa och  han anklagade mig för lite grejer, det gjorde mig ledsen, jätte ledsen faktiskt!


Förstår inte varför folk ska snacka så skit bakom varandras ryggar, förstår inte. Jag får sluta umgås med folk för vet inte längre vem jag kan lita på.....










Kommentarer
Postat av: Tina

Ja fimpa dom för riktiga vänner gör inte så o då är det bättre att ha få RIKTIGA vänner än massa falska vet att du inte gjort det dom sa älskar dej gumman Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2011-04-10 @ 18:23:35
Postat av: Malinne Mamma till Nellie 20 månader och Tiffanie 6 månader

gud vad tråkigt :(

Mina vänner försvann HELT när jag fick barn.

Nu när jag kan gå ut känns det som om jag inte har någon att ringa :(

den enda som jag litar på är min svågers tjej,vi var gravida samtidigt,men hon bor en bit bort.....



Kramar

2011-04-13 @ 13:02:37
URL: http://malinnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se