Internetkrångel + kastrering!



Halloj!







Gud, det känns som en evighet sen jag bloggade och ärligt har jag haft lite ångest och även abstinens över att inte kunna blogga, haha. Men vi har bytt till tele2 och det har strulat som fan och inte funkat, det funkar knappt nu heller det är sjukt segt men jag tänkte försöka mig på ett inlägg ändå ( det kommer förmodligen att ta längre tid att publicera inlägget än att skriva det)

Senaste tiden har jag väl faktiskt inte gjort så mycket pga att jag varit så himla sjuk, varit jätte förkyld och hostat så jag spytt blod men nu börjar det bli lite bättre.

I helgen var vi iväg till min far en sväng och det var ju trevligt dock synd att jag höll på hosta ihjäl mig hela kvällen :/ Och sova kan jag inte heller sover max 3 timmar per natt numera och det är inte okej!!

Jag som sagt inte så mycket att berätta egentligen med tanke på att jag ej gjort någont eftersom jag varit sjuk, igår var vi och handla mat i alla fall och då fick jag så fruktansvärt ont, en smärta som börja i svanken och liksom strålade ut över vänster skinka och ner över baksidan av låret, gjorde så ont att jag knappt kunde gå och smärtan är även kvar idag, AJ AJ!


Idag har jag inte gjort något än, eller jo ätit frukost =)
Men vi ska senare idag åka iväg och kastrera Tyson (Varför blir jag nervös över detta? Är ju inte jag som ska kastreras) och sedan till apoteket för att köpa tabletter mot halsbränna. Jag har aldrig haft det förut i mitt liv men under graviditeten har jag fått sån extrem halsbränna så jag spyr konstant pga den, det är hemskt. Vi köpte tabletter igår, tuggtabletter som skulle funka men dom hjälper i några minuter sen är halsbrännan tillbaka igen, it sucks!




Nu ska jag  vila en stund tänkte jag, hej svejs!








Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Pennylicious,



Det är tråkigt att läsa att det har varit och är problem med din internetuppkoppling.



Vi på Tele2 vill tillhandahålla en produkt till ett lågt pris, men framförallt till en bra kvalité.



Om det fortfarande inte fungerar som det ska får du gärna maila mig ditt namn och personnummer samt vilken typ av internetuppkoppling du har, så ska jag kontrollera ditt abonnemang och återkomma till dig så fort som möjligt.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2010-09-30 @ 19:52:25
Postat av: M

uppdateeeeera! :(

2010-10-01 @ 23:02:07
Postat av: penny

Hej Ida, Ja tyvärr har vi haft alldeles för mycket problem och inget har funkat och vi har känt att vi inte fått någon vidare hjälp heller, vilket är jätte tråkig. Men vi valde att säga upp vårat abonnemang hos tele2 pga allting.



Men tack ändå.

2010-10-05 @ 15:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se