Bebissparkar <3




Nu har jag sovit lite och mår en aning bättre men fortfarande riktigt dåligt så sitter med en kopp kamomill te igen, det är rätt skönt för halsen. Killen är i studion med sin syrra och spelar in musik och jag gör inte mycket alls, skulle vilja städa men jag pallar knappt och stå upp så det får vara.







BEBIS:


Du går nu in i den tredje trimestern och din bebis är c:a 24 cm lång från huvud till rumpa och 38 cm lång totalt! Den här stora lilla varelsen väger nu omkring 1200 gram, eller 1.2 kg! Den kommer dessutom att öka ordentligt i vikt under den sista trimestern, även om den inte blir så mycket större.

Måste också berätta en riktigt häftig grej som hände förut när jag låg och vilade, jag låg i sängen med händerna på magen så som jag alltd gör och då börja hon att sparka, och denna gången riktigt hårda sparkar och jag kände att det vart som en utbuckning från magen, jag kände efter lite extra och det var hennes lilla fot som kändes på magen, AS COOLT!!! Det var första gången jag kände hennes fot och jag tycker det är jätte häftigt:)

(Förlåt för min dåliga förklaring hoppas det gick att förstå ändå )








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se