åh, kan inte sova / mat inlägg!



Idag har jag mått riktigt dåligt, mått illa och spytt hela dagen och varit fruktansvärt yr så har inte gjort något annat än att legat i soffan/sängen i stort sett förutom när vi gjorde mat förut, blev wok och nudlar lika gott som vanligt vart dock lite snålt med grönsaker men men det gick ner ändå.






Ikväll har vi inte gjort så jätte mycket, kikat på idol och på utfrågningen av alliansen, och fan vad irriterad jag blev på Fredrik Reinfelt alltså, alla hans svar ovasett fråga innehöll " arbetar" eller "arbete" i stort sett även om det var en fråga ang något helt annat. Jag vill verkligen inte att moderaterna ska vinna igen, usch!!!



Nu ligger älsklingen och sover så sött medans jag inte kunde somna pga hunger så jag gick upp och gjorde mig ett par varma mackor och passade på att skriva detta inlägg medans jag äter =)





Men nu ska jag äta upp sen försöka sova igen :)


God natt !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se