Tisdag!

Godmorgon!



Eller god och god är den väl inte, inte för min del i alla fall.  Vaknade vid 10 och har lyckats spytt 7 gånger sen dess pga jag druckit vatten, förstår fortfarande inte varför det är så men har varit så under hela graviditeten.


Just nu sitter jag och försöker få tag i bovärden men han vägrar svara, så är det jämt. Han ringer mig och jag svarar inte och sen ringer jag honom och han svarar inte. Får väl hoppas han svarar snart annars blir jag tokig.

Ska väl försöka lite mer, får ringa och terrorisera honom tills han svarar, haha!




Tyson har krypit in i jackan som jag har halvt på mig och lagt sig med rumpan i ärmen och somnat <3








Kommentarer
Postat av: Beatrice

heej :D hur står de till ? :)

2010-10-19 @ 16:47:33
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se