Lördag= Städ och tvättdag!



Halloj



Igår blev det sent för oss för vi var hemma hos min mor, där det dracks öl och ja för min del coca cola då (lika bra och skriva att jag drack cola fast det är en självklarthet men så det inte blir några missförstånd) Trots att alla andra drack är det jag som känner mig bakfull, hm huvudvärk och illamående och allmänt seg hur kommer detta sig? Jag kanske är sympati bakfull för Johnny skull eller något haha :)

Vi fick massa rosor och jordgubbsplantor av min mor, kommer se lite fint ut med rosor när det är nystädat och jordgubbsplantorna får vänta tills dom har byggt klart uteplatsen så man kan plantera.

Har inte packat upp rosorna ur plasten än hehe, kom ju hem så sent inatt.





Men idag blir det ändå att städa och tvätta, det måste göras så nu gör vi det =)


Åh, Märkte även att dom svarta skorna jag tänkt köpa OCKSÅ är slutsålda!!! Varför är alla skor jag ska köpa slutsålda, börjar nästan tro att detta företag jävlas med mig!! haha


Men fick ett tips av en bloggläsare att liknande skor även finns på ett ställe i stan så ska kika in där och se :)  Nu skriver jag inte vilket ställe eller lägger upp någon bild på dom för när jag gör det brukar jag få otur och skorna är slutsålda, haha.

TUSEN TACK FÖR TIPSET MY :)





Hoppas alla får en underbar lördag=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se