Jag mår som en påse skit!





Idag mår jag inte alls bra, mår illa, har huvudvärk och min rygg känns som om den har gått av eller är på god väg att göra det :/ usch. 

Så pga att jag mår så himla dåligt idag så bestämde vi oss för att sjukanmäla oss, vi skulle ju till föräldragruppen idag men jag pallar inte sitta på en stol i 2 timmar när jag mår som jag gör :/ dock hade jag velat haft chockladbollen som man får där för den är himla god men det får bli nästa gång och då kanske jag tar 2 st istället :)


Men nu ska jag försöka äta lite mat som älskling gjort i ordning till mig och hoppas på att jag mår lite bättre då.









Ha en bra dag <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se