Fredag..



Halloj






Jag i älsklingens jacka , den enda jackan jag kan ha just nu som går runt magen, haha =)





Idag har jag varit på ams och sedan försäkringskassan och det räcker för att min rygg ska bli helt knas. Och som vanligt hamna jag i en diskussion med dom på ams och blev riktigt irriterad och förmodligen en aning otrevlig men åhh blir galen på dom och orkar verkligen inte med dom just nu.  ÅH inte länge kvar tills våran bebis kommer ändå måste jag söka jobb hit och dit och hålla på som fan, det känns så jävla onödigt. Suck.

Men ska diskutera detta med min BM och se vad hon säger för min rygg pallar inte. Får se om jag kan få ett sjukintyg eller om jag kan gå på mammaledighet snart, man får ju gå på ledighet 60 dagar innan förlossning om man har lättareryggbesvär och jag har ju grova besvär så det ska nog inte vara något problem dock kommer jag då att missa 60 dagar hemma med min lilla ängel, men får ju inte jobb direkt så är nog okey.


Men nu ska jag väl fixa lite käk innan älsklingen kommer hem :) Är svin hungrig fan!!!


Puss <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se