En slags trygghetskänsla!



www.bestbuysweden.se






Styrkan hos TIW - Användarvänlig & kraftfull stråle!
Styrkan hos TIW Criminal identifier ligger i dess användarvänliga och professionella design samt dessa kraftfulla stråle som når upp till 4meter!

Effekter på en angripare med TIW:


-Chockverkan:
TIWs kraftiga stråle blir som en "smäll" i ansiktet, angriparen sätts effektivt ur spel.

-Färgar & Förblindar:
TIW täcker en angripare med ett rött kletigt skum som färgar knallrött och förblindar i ögonen (med aceton). Färgen fäster extra bra på hud och är mycket svår att få bort.


Bär ett lagligt försvarsspray som TIW!

TIW färggel försvarsspray är en licensfri självförsvarspray som är laglig att använda sig av i en nödvärnssituation, detta till skillnad från pepparspray och tårgasspray som är olagligt i Sverige.




Nu har jag beställt denna spray till mig och min syster, på mammas begäran. Hon tyckte vi borde ha dom så hon slipper vara exakt lika orolig och att vi har en möjlighet att försvara oss om något skulle hända. ( Hon betalar ofc, men visst inte hur man beställde så det fick jag fixa, haha)

Den ger en liten bättre trygghetskänsla eftersom man vet att man kan göra något ifall man skulle bli överfallen och den är liten och får perfekt plats i handen (har haft den förut) Och kostar bara 159 kr (frakt tillkommer med 69 kr)



Jag tycker alla borde ha en sån, för säkerhetsskull. Men är ju självfallet upp till var och en men jag rekommenderar er att köpa en :)







Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken hemsida??

2010-10-20 @ 23:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se