Dags för sängen soon..

God kväll allesammans :)


Idag har jag inte gjort ett skit faktiskt, bara legat i soffan och kikat tv för har varit så jävla seg och trött så det är sjukt men så är det ibland när man är gravid,hehe.

Imorgon ska vi på jobbmässan och kika lite och sedan blir det föräldragruppen igen och jag hoppas jag får lite sömn inatt så jag inte sitter och halv sover och är allmänt grinig där borta igen, alla andra lär ju ha tyckt att jag var enormt otrevlig.

Just ja, jag fick hem mitt löshår idag men va fan det var helt jävla vitt och då menar jag verkligen vitt, inte blont. Så jag måste skicka tillbaka det,suck. Ser ut som en halloween peruk eller något haha, så vitt var det minsann inte när jag beställade det då såg det blont ut och stod blont, men men skenet kan bedra tydligen så har mejlat dom iaf och se om jag kan skicka tillbaka det och få ett annat som är blont och inte vitt!





Men nu ska jag försöka få mig lite sömn, sov gott =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se