ÅH, idag är en bra dag för idag har vi internet =)


Hej hej :)


Det känns som en evighet sedan jag skrev sist så vet egentligen inte alls vad jag ska skriva om, har nog för mycket att skriva så det tar liksom stopp :/ haha .

Som jag nämnde i föregående inlägg har vi haft jätte mycket strul med internet.
Vi bytte nämligen till Tele2 (Rekommenderas ej) och det skulle sättas igång 21 september men sattes igång idag tack vare att en tekniker var här men vi sa upp skiten igår och beställde bredbandsbolaget istället så det internet vi har nu är tillfälligt och kommer väl stängas av när som helst :/








Vi har ju också kastrerat lille Tyson vilket var det bästa vi kunde göra för han hade ju börjat kissa inne (han är rumsren egentligen) men det slutade han med direkt efter kastreringen och det så otroligt skönt att slippa kolla efter kiss överallt och hålla koll så han inte går runt och skvätter. Dock tyckte jag väldigt synd om honom efter kastreringen för han var så himla borta. Vanligtvis brukar katterna inte vakna direkt utan efter tag när man hunnit komma hem men Tyson vakna direkt hos vetrinären och var så borta att han inte ens klarade att sitta upp och när vi kom hem så blödde han massor och försökte springa runt men han ramlade bara omkull hela tiden men det gick ju över när han fick sova lite och nu mår han toppen igen.

Vi ska även kastrera Gizmo snart inte pga att han kissar inne för det gör han inte utan för att han är så pipig hela tiden och han kommer bli mycket lugnare utav kastreringen.







Ang graviditeten så går  jag in i vecka 29 imorgon och då är det bara 11 veckor kvar tills vår lilla ängel kommer ut, helt underbart. Det är sjukt hur fort tiden går egentligen men just nu är det bara bra =)

Ska även till BM imorgon kl 10.00 och kolla mitt blodvärde, sen kanske lite annat, jag vet inte exakt. Och vid 14.30 ska vi på första möten i föräldra gruppen och det ska bli intressant och se vad det handlar om och om det är något för oss eller inte.


Vi får se om vårat tillfälliga internet är kvar ett tag så kanske jag hinner med ett till inlägg eller flera st kanske :) *hoppas* Men om inte så får ni allihopa ha de så bra och jag skriver igen så fort jag har möjligthet :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se