Vecka 34 och 9 månader med älskling <3

Barnet :

Vecka 34 och bara 48 dagar kvar <3 längtan kryper i kroppen!

Din bebis längd är denna veckan ungefär 32 cm från huvud till stjärt och 46 cm totalt. Den väger nu omkring 2.2 kg. Håret fortsätter att växa sig längre och tjockare.

Om du skulle föda bebisen nu skulle den klara sig bra utanför livmodern, den största skillnaden mot ett fullgånget barn är lungornas mognad. även om lungorna i vecka 34 inte är helt färdigutvecklade så är chanserna goda att bebisen skulle klara sig utan intensivvård.

Bebisen flyter inte längre omkring utan vilar på livmodern. Naglarna har nu vuxit över kanten på fingrarna och bebisen kan riva sig på dem



Idag firar även jag och älskingen 9 underbara månader tillsammans, är så sjukt lycklig just nu så det finns inga ord att beskriva det med. Varje gång jag tittar på honom som bubblar det av lycka inom mig och jag trodde verkligen inte att det var möjligt att känna såhär, älskar dig Johnny Andersson mer än allt annat och kommer aldrig att släppa taget om dig, du är min lycka, mitt liv och min värld, utan dig är jag inte hel <3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se