Tvättar i stormen!

 

 

 




Det är storm ute och jag höll på att blåsa bort på väg till tvättstugan, och ja då blåser det ju inte lite om vinden nästan lyckas blåsa omkull mig med min gigantiska mage!

Men jag är i alla fall duktig och tvättar  så nu får vi massa upp tvättat, det behövdes jävligt mycket kan jag lova.

Dock gör min rygg så jävla ont för att en turk kärring i tvättstugan hade snott alla vagnar och när jag tog en blev hon galen och skrek " min, min min" och börja dra i vagnarna så jag fick ingen, men nu andra gången jag var ute slängde jag ur hennes jävla kläder och tog mig en vagn... jag behöver också vagn för kan knappt böja mig pga ryggen, jävla kärring!



Wiho :) Snart kommer älsklingen hem, det är sjukt hur mycket jag saknar honom varje gång han är borta alltså, Jag älskar dig snygging <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se