Torsdag = Bollar, cola och vampire diaries <3



God kväll :)



Sorry för jag är så himla dålig på att uppdatera men har inte så mycket att skriva just nu för jag gör absolut nästan ingeting förutom att ligga och ha ont eller spy och det är väl inte så intressant att läsa om hur mycket jag spyr haha :)

Jag vaknade 3 inatt och kunde inte somna om så låg och läste lite sen helt plötsligt ringde alarmet, tiden bara flög iväg. Så då gick jag upp och käkade frukost och gjorde kaffe åt älsklingen, javisst jag kan också vara snäll ibland :)

Men nu börjar Vampire diaries så nu ska jag sätta mig i soffan med älsklingen och mysa, eller åtminstone försöka, det är ju lite svårt att slappna av när man har förvärkar som är hemska.
Har haft det hela dagen och gud så ont det gör, förut hade jag så himla ont att jag var tvungen att fråga Johnny om min rygg fanns kvar för jag var helt säker på att den hade gått av :/














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se