Söndag!

Helloj :)


Idag är jag rätt så seg trots att jag sovit rätt så mycket men får visserligen ingen ordentlig sömn eftersom jag vaknar en gång i timmen och måste upp och kissa, hehe.


Anyway, igår så var vi ju hemma hos min mor och det var väl trevligt och Lasse var på riktigt bra humör, haha vi skrattade så mycket att jag trodde mina värkar skulle sätta igång.
Vi gick även och hälsade på min morfar och han blev så glad för har ju inte träffat honom på ett tag, vet inte exakt hur längesen det var men har i alla fall inte träffat honom sen jag blev gravid så det var riktigt kul. Men han är ju i stort sett jämt ute i sin stuga så därför jag inte träffat honom så mycket.



Vi gick även till kyrkogården och besökte minneslunden och tände ett ljus för Janet (Johnnys faster) och sedan gick vi till mormors grav och tände ljus för henne också <3















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se