Sjukgymnasten + läkaren avklard :)



Helloj :)


Jag glömde ju nämna igår att jag då gick in i vecka 36, WOW helt sjukt vad tiden rullar iväg alltså, nu är det inte alls länge kvar tills vår lilla prinsessa kommer <3 åh det är så himla underbart :)











Idag har jag varit iväg hos sjukgymnasten för en funktionsbedömning, det gick bra.
Fick en massa övningar jag måste göra fram till förlossningen för har tydligen någon problem på vänster sida på bäckenbenet och därför har jag så svårt att gå och även längdryggen.
Det kan leda till att förlossningen gör ondare än vad den behöver göra och att jag kan få svårare att återhämta mig efteråt, och sjukgymnasten tyckte att min barnmorska borde ha skickat mig dit tidigare eftersom jag haft ont hela graviditeten i stort sett och hon var inte säker på att övningarna skulle hinna hjälpa så mycket nu när det snart är dags men det återstår att se, får ta det som det kommer helt enkelt.


Jag har även varit hos läkaren och blivit fortsatt sjukskriven till den 26e december och sedan blir det mamma ledighet :) awesome <3






Men nu ska jag göra mina övningar, haha!  ha en bra dag allesammans!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se