Pigg och glad!



God morgon :)


Idag är jag pigg och inte alls seg för en gångs skull trots att jag varit vaken sen 4 inatt.
Har legat vaken sen 4 och tänkt på julpynt, haha... är så jävla sugen på att börja julpynta att det är helt galet.
Åh det ska bli så himla kul med julgardiner, juldukar, gran, ljusstakar och allt vad julpynt innebär, jag tycker det är så himla mysigt när man har fått det julpyntat och det är trots allt min och Johnnys första jul tillsammans så lite speciell måste den ju få vara, extra mysig och fin.


Igår var jag så jävla trött alltså för sov ju inget och det var ju tänkt att jag skulle städa igår men orkade helt enkelt inte så tänkte att det får bli idag istället :) Igår låg jag i soffan och myste med chips och dipp och kollade på desperate housewives.





Men nu ska jag iväg till ICA och köpa julmust sen sätta igång med städningen :)



Ha en bra dag <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se