Lagar mat för jag är så duktig!

Tjoho :)

 



Nu har jag vilat ett tag efter ha spytt som en gris, det var riktigt skönt att få sova lite
men mår fasen inge bättre för de... tror febern är på väg för fryser något enormt..  uusch!
Men i morgon ska vi förmodligen iväg och vaccinera oss och det är lika bra för annars vet man aldrig vad jag drar på mig för sjukdomar nu när jag inte har något immunförsvar.
Kanske drabbas av kinesiska hostattacken eller  tyska maginfluensan men vet aldrig.


Nu håller jag i alla fall på och fixar ris,kyckling och currysås till älsklingen kommer hem
fast han verkar ha fastnat på jobbet :/ Något bilstrul. Men han kommer väl :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se