Im in loooovee! <3


Jay Smith är kung <3

Jag är helt såld på den är killen alltså, Han måste ju vinna idol annars är det något jävla fel. :)
Jag brukar vanligtvis inte ens kolla på idol mer än på uttagningarna men efter ha sett honom första gången så har jag suttit som klistrad varje gång, varje Fredag! Han är WOW.

Och jo jag vet, att han testade positivt för droger, men han har turen att få vara kvar i idol och få hjälp med sina problem. Som dom flesta vet har han ju missbrukat droger och ja alla kan ju få ett återfall och jag hoppas inte detta sätter stopp för hans chans att vinna idol, men just nu har han ju fått en andra chans så jag hoppas han tar vara på den <3 F


Och en person som jag verkligen inte tål är Linnea, alltså fyfan jag förstår inte ens vad fan hon gör kvar i tävlingen? Hon sjunger inget vidare, och många som redan åkt ut har varit så jävla mycket bättre.
Dansa kan hon ju för fan inte heller. Hon är överdriven och störande , nej usch ch fy ut med henne någon gång!











Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig! Linnea är på något sätt.. störig.

2010-11-20 @ 13:12:03
Postat av: JNY ©

håller också på jay! han är vinnaren! :)

2010-11-21 @ 14:52:10
URL: http://duvethonjny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se