Dags att packa förlossningsväskan!

Hej! :)

 



Jag känner att det är dags att börja packa väskan till förlossningen för är inte alls länge kva rnu. Men har försökt mig på det hela dagen men får ingen ordning på det. Hur jag än packar blir jag inte nöjd och det blir inte bra.
Om jag inte ens kan lyckas packa väskan till förlossningen, hur i helvete ska jag då klara av att vara mamma?


Ikväll känner jag mig allmänt ledsen och känslig, har gråtit flera gånger idag/ikväll så nu skiter jag i väskan och börjar packar den i morgon när jag inte är lika ledsen och känslig.

Sätter mig i soffan och inväntar parlamentet istället! :)



God natt allihopa <3




Kommentarer
Postat av: Sophie

Gummman lilla, det är svårt o packa bbb väska..

alla är inte perfekt - o för de så betyder det inte att du kommer bli en dålig mamma.



jag tycker du ska gå in o google på :



packa bbväska o där kan man få många tips o lista på vad man ska packa.



det gjorde min sambo o de klarar du med.

2010-11-22 @ 14:26:45
URL: http://sophiebjornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se