Bakis!


Helloj :)






Fyfan vad bakis jag känner mig idag men det är ju inte möjligt eftersom jag inte heller drack igår, men varje gång Johnny dricker blir jag bakis?! Weird? hm ja... vi hör verkligen ihop helt enkelt! Haha.


Igår så gick vi hem till Adde och satt där med honom och Sam och drack lite, eller ja dom andra drack jag var bara social :) Som vanligt.

Sedan drog vi upp på stan och skulle till Liqiud eller Rockbar en sväng, grabbarna skulle ta en öl och jag var riktigt sugen på en god alkoholfri drink, men vi kom inte in för en var för full och den andra hade fel klädsel, sen försökte dom skylla på mig att det var för jag var gravid dom inte kom in, haha bullshit jag kom ju in :)



Men nu ska vi ta en cykeltur till Willys och köpa kattmat och lite sånt.

Puss hej <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se