Värme och Sol <3

Vilken jävla härlig dag alltså, sol och värme kan det bli bättre? Lite konstigt att man kan bli så glad av att se solen haha :) men det blir man ju:)

Jag och älsklingen var ute en sväng nyss och det var riktigt skönt att kunna dumpa jackan hemma :)







Förutom det fina vädret så är det en riktigt dålig dag, jag mår illa som fan och känner mig allmänt äcklig och fet, usch och fy! Men men vi tänkte i alla fall fixa pannkakor för det är ju så gott plus man behöver ju få i sig mat trots att man mår illa hehe









Kommentarer
Postat av: Johnny

hehe ja älskling, men du är inte tjock och ful och äcklig, du är vackrast på denna planet, finaste kroppen på denna planet, du är ju med barn också & gör det att kroppen blir ännu finare. :) men min åsikt verkar inte spela någon roll, men nu skrev jag det iallafall. :) jätte skönt med fint väder och soligt, :) blir inflyttning typ 18-20 juni, innan midsommar iallafall & det är ju härligt. Älskar BARA dig mest av allt på denna jord älskling, det är obeskrivligt hur mycket jag älskar dig, är så jävla lycklig & glad gumman, aldrig mått såhär hihh. Du gör mig, mitt liv, mitt leénde, du gör mitt allt, du är mitt allt. <3 <3 <3 <3

2010-05-20 @ 16:58:32
URL: http://andistheman.blogg.se/
Postat av: JNY ©

Kul med bilder & dom blir riktigt bra med din kamera ju :D krya på dig! <3

2010-05-20 @ 17:26:28
URL: http://duvethonjny.blogg.se/
Postat av: Penny

Ja dom blir riktigt bra faktiskt, bra mobil jag har hehe :) tack <3

2010-05-20 @ 23:32:58
Postat av: Penny

Det är jag visste :( ännu finare njae det vete fan det blir iaf ännu tjockare!



hihi jaa längtar som fan, skönt att komma in där innan midsommar också :) Älskar bara dig med mest av allt går inte heller att beskriva, är också jätte lycklig och glad älskling <3

2010-05-20 @ 23:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se