TISDAG!

Idag har det inte hänt så jätte mycket faktiskt vaknade runt 09:30 för att Gizmo höll på att bråka och ville ut, anyway gick upp och gjorde en varma koppen men tog inte lång tid innan allt kom upp igen, usch. Jobbigt detta med illamående, men värt det trots allt i slutändan.

Vid halv 12 komma mamma över med lite rostbiff til Johnny och blåbär och hallon till mig , hihi. Och på tal om rostbiff så sitter Johnny och matar Tyson och Gizmo med det och dom älskar det! Tillbaka till ämnet igen då, mamma kommer över som sagt och vi fick lite pengar och hon körde oss till Willys och vi handlade lite, men bilresan dit och hem var förjävlig trots att det är en väldigt kort sträcka men jag mådde så jävla illa, nästintill olidligt.

Men när vi kom hem drack jag lite multivitamin juice och då gick det värsta illamåendet över. Sen blev det några timmars tv tittande och sedan mat lagning hehe, och idag blev det pannkaka och det var mums!






För övrigt så tänkte jag även lägga ipp en bild på hur jag äter mackor för älsklingen skrattar alltid åt mig haha.






Annars så känner jag mig lite orolig för tillfället, det är så att mina 2 katter slåss som galningar och vet inte varför och Gizmo är livrädd. Gizmo rymde ju och var borta i drygt 12 timmar och ända sen han har kom tillbaka har Tyson bara fräst och bråkat med honom, fattar inget :´( Det är riktigt jobbigt faktiskt för dom brukade vara riktigt nära varandra, dom sov alltid tillsammans, följde efter varandra överallt, dom till och med tvättade varandra. Antar att vi får ringa vetrinären och se vad han har att säga helt enkelt och hålla tummarna för allt löser sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se