Mums.

 

Kollade igenom min gamla blogg och hittade det här inlägget skapat pga grov rastlöshet.


"jag är heees och förvirrad!

Va fan hände? Vaknade upp i en snödriva alldeles naken, kall och utan skor. Hur hamnade jag där? Så har spenderat senaste timmarna med att förvirrat springa omkring naken i varberga och skrika " VAR FAN BOR JAG?"  och nu sitter jag i mohammed abdullah mohammeds eller va fan han heter anyway nu sitter jag i hans badkar och bloggar och väntar på bussen.

Och nu dags att seegla i väg!! MOT SKOGEN!"


Och NOTERA, att det inte har hänt på riktigt utan jag hade bara väldigt väldigt tråkigt och i brist på annat att skriva så blev det så.

 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se