Morsdag!

Idag har det ju varit morsdag så jag drog iväg och köpte blommor samt ett fint kort till, sedan drog jag och älsklingen hem till mamma och vi blev kvar där tills halv 11, haha men det var trevligt.

När vi väntade på bussen mot tybble så köpte vi oss en pizza och satt ute i solen och käka.






Det har varit sånt himla härligt väder idag och bättre ska det tydligen bli också. :) Det är awesome.
Men i morgon blir det stor städning och tvättning för min del ska dock försöka hinna med en promenad om det är riktigt fint väder.





Ville egentligen inte lägga upp denna bild för att jag är både osminkad och ser fruktansvärt sliten utan pga sömnbrist, men var bara tvungen för älsklingen är såå himla söt på denna bild <3 Älskar dig Choooneey <3 hihi











Nu ska jag försöka sova i alla fall och hoppas på att jag för en gångs skull lyckas.


God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se