Lördag och ensam!

It sucks... Killen skulle på yeah festivalen och dricka öl med sina polare så här sitter jag i min ensamhet. Men ska väl inte klaga har pizza, cola och tittar fotboll <3 Men är ändå lite små trist, har inte gjort ett skit på hela veckan och har påpekat att jag är riktigt rastlös och ville gå på bio eller något men det passade sig tydligen att vara med mig så då får jag hitta på något annat.

Han sa dock att jag kunde följa med men faktum är att det är inte alls jätte kul att befinna sig i en park med tusentals as packade människor när mna själv är nykter och gravid, det blir riktigt jobbigt.




Det här var det första jag såg när jag kom hem förut haha så söt <3






Vegetarisk pizza med sås <3







Sverige - Bosnien, 1-1 for now. HEJA SVERIGE!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se