Humörsvängningar.

Idag har jag haft grova humörsvängningar, jag skrek och var sjukt förbannad på älsklingen utan att ens veta varför, grät en massa även där utan att veta varför men fanns även tillfällen då jag var glad hehe.




som sagt färgade ju håret igår i en brunare nyans så här blev resultatet dock så ser man inge vidare här så dyker väl upp en bättre bild senare, i guess.



Vid 8 tiden var vi tvungna att dra iväg till apoteket för att köpa lite mediciner såsom Postafen mot mitt illamående, Pollen medicin till Johnny, (även jag är pollen allergiker men får inte äta pga graviditeten så jag får helt enkelt stå ut) Och en annan medicin som ej behöver nämnas här, haha.

Vi har även en ny liten mini dator nu det är väldigt smidigt faktiskt och dessutom är den urgullig <3








Kommentarer
Postat av: anna

dessa vidriga humörsvängningar :S

2010-05-27 @ 01:33:49
URL: http://annsi.bloggplatsen.se
Postat av: Penny

Skoja inte, jag har varit en riktig BITCH mot killen idag.

2010-05-27 @ 01:55:26
URL: http://pennylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se