Gammalt groll.

Hittade några gamla inlägg och känner mig lite ledsen inombords ner jag läser detta och inser hur jävla förstörd som människa jag en gång i tiden var. Jag inser även hur förstörd man än är, även om man tror att livet är över så finns det hopp men det känns dock inte så just då, jag kände det absolut inte just då men nu såhär i efterhand mår jag awesome, jag har allt man kan önska sig och livet kunde inte bli bättre. Det är otroligt hur livet bara kan vändas sådär från tankar om döden till bilda familj.


Visar inläggen här:



"Jag vill inte höra, jag lyssnar ej mer
jag dödar mitt hjärta, jag står inte ut
jag hånar dina tårar, i likgiltighet
jag intalar mig själv, att ensam är stark
ensam är stark !
ensam är stark !


Kan man vara så ensam i ett folkhav, som jag är
kan man vara så sorgsen utan att gråta, som jag är
säga ett ord och visa att jag fortfarande finns här
fälla en tår och visa att jag fortfarande känner

Nu när världen tappat fokus
kommer ingen att se mig när jag går
min livsglöd svalnar, min blick mattas
ingen kommer att se mig när jag för alltid går min väg !



Den bleka känslan av mitt slut, jag orkar inte mer
den förbannade smärtan blir min död, jag orkar inte mer

Jag förlorade känseln över en natt, jag bryr mig inte mer
min apati tar ut sin rätt, jag bryr mig inte mer"





"Det viktigaste är inte att aldrig falla, utan att kunna resa sig varje gång

Hur länge orkar man då?

Vill bara ha frid.

Komma in, slappa, njuta av tystnaden - inget engagemang.

inte tänka , se det vita ...det är allt jag begär !

jag är för liten och svag och smärtan är för stor och intensiv.

vill somna och vakna o känna att allt är bra igen, önska allt bara var en mardröm
men det är ingen otäckt mardröm tyvärr, utan min riktigt otäcka verklighet !
En verklighet som är alldeles förvriden,sårande och outhärdlig.

Det vore skönt att bara somna in och gå över till den andra sidan, slippa all smärta och all skit.
Inge mer lidande och inga mer tårar, bara lycka, lyckan av att få försvinna och slippa denna vidriga värld !

Vill inte såra någon genom att ta mitt liv, men känner nu att slutet är nära, Väldigt nära !
Jag hoppas då att alla kan förlåta och gå vidare, vet ju att ni vill mitt bästa och jag är ganska så säker på att just det här är det bästa för mig ! "







"Glömmer aldrig den dagen du förstörde mitt liv
ja mår exakt lika dåligt idag som då, känner mej exakt lika äcklig som ja gjorde då.
Du tog något från mej som ja aldrig kommer kunna få tillbaka ! Du förstörde något som aldrig kommer kunna gå att laga ! Du förstörde mitt liv för all framtid och jag kommer aldrig nånsin att glömma !!!
Jag kommer aldrig nånsin förlåta !!!

Om jag skulle få chansen skulle ja inte tveka en sekund på att döda dig, nej nej absolut inte, skulle lätt kunna ta straffet för de LÄTT ! Låter taskigt men du är fan inte värd att leva spelar ingen roll vad folk säger jag vill se dig död och helst skulle jag vilja fixa de själv !!

Jag är förstörd pga dej ! Människor som du borde inte få leva !!! Jag vet att hata är ett jävligt starkt ord men HAT är det ända ja känner för dej ett enormt stort hat ! hur kan du ens leva med dej själv ?

Jag vet att det var längesen men jag drömmer fortfarande mardrömmar tack vare dej, är rädd för mörkret och  jag inbillar mej att när ja släcker lampan kanske du kommer, jag vågar inte blunda för då är det ditt ansikte jag ser och jag vågar inte somna för där är du igen i mina drömma. Samma tankar, samma outhärdande smärta finns kvar i mej och nej tiden läker inte såren !!!


Kan fortfarande höra mej själv skrika, och be dej att sluta ,ja ser ditt ansikte framför mej jämt, jämt jämt, det e hemskt !


Varför i helvete gjorde du detta mot mej?

snälla kan de inte bara försvinna kan ja inte bara få glömma o gå vidare ?
Varför hände de just mej ? Ja kan inte ens höra ordet utan smärtan blir outhärdig
Jag förstår inte hur man kan utsätta en annan människa för något så hemskt som du utsatte mej för ja fattar det inte.

HUR I HELVETE KAN DU LEVA MED DIG SJÄLV ??

Du tog allt, du kränkte mig totalt. Mitt självförtroende och min tillit till andra människor är som bortblåst tack vare dig!

Allt som finns kvar är smärtan inom mig som drar och sliter ner mig mer och mer för varje dag, tusentals tårar som aldrig tycks ta slut, ett trasigt hjärta och djupa sår som aldrig verkar läka, jag är förstörd och det är pga dig ! "




Men nu tänkte jag försöka sova, vi behöver sömnen dvs jag och bäbisen <3




Kommentarer
Postat av: Henrik ;)

naaw finns för dig :)

2010-05-25 @ 04:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se