Skönhets ideal?!

Japp, det är kvällens stora disskusion, och jag får funderingar.. är jag den enda som ställer mig emot dessa ideal?!
Seriöst vad är bättre än en människa som är sig själv och kör sin egen stil, har ett exempel på detta LADY GAGA hon är egen, hon är speciell, vi behöver fler som hon i detta samhället! jag hyllar Lady gaga till 100&.

Någon som jag verkligen dissar till max är KISSIE, hon är en människa som är patetisk och egocentrisk och varför är hon så förbannat populär? Det är något jag aldrig får veta .... hon snackar perfektion i den form att hon skulle vara denna perfektion och alla vi "vanliga" människor bara är low lifes... jag säger bara denna människa är ingen BIG DEAL!





Osminkad och ser ut som precis som vem som helst, du eller jag !





Fixad? 




Alltså är det henne vi ser som perfektion SERIÖST?`Vart är världen på väg? Stå på er och var er själva!


Jag står stolt och stark, gör det ni också!



Kommentarer
Postat av: Mathilda

kissies naken bilder på min blogg!

2010-03-17 @ 21:51:35
URL: http://mathildanarman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se