Harrys!

Yepp igår blev det alkohol och en grymt rolig kväll med öl, drinkar, dans och massa trevligt folk på Harrys. Det var enormt kul faktiskt. Började med lite öl hemma hos Marre sen kom älsklingen över och efter ett tag drog vi hem till honom sen drog jag hem och redo för sängen när mobilen börjar ringa, det var Marre och vi bestämde oss för en tripp till Harrys och där blev vi kvar till stängninsdags sedan fick jag skjuts hem av Fredriks polare tror jag det var.

Och idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, hämtat ut kläderna jag beställde bara. Nu sittter jag hos älsklingen som ligger och sover lite medans jag kikar på Vampire Daries (Kärlek)  och nyss tryckt i mig en Falafel pizza, mums <3




(grym Serie)







( är dock godare än vad det ser ut )




Nu är reklamen slut så blir att slå sig ner i soffan igen :) Skit att ciggen är slut bara.. hm ska man orka sig iväg och köpa nya eller inte ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se