Torsdag!

Vaknade kl 07.00 och började hosta som fan vilket självfallet ledde till att jag var tvungen att springa in på toan och spy fyfan vilken underbar morgon. Och nu gör jag ägg, blev sugen på det faktiskt så ska väl äta dom och sen bara invänta mamma som kommer runt 11 tiden som kommer med en transportbur som vi ska ha när vi åker iväg med Princess kl 12:45 för att avliva henne :´( Usch och fy, det är jobbigt och ledsamt. Har haft henne så länge jag kan minnas så kommer bli rejält tomt men som sagt man måste göra det som är bäst för djuren även om det känns tungt.




Sötnosen <3 Du kommer att bli saknad!



Annars idag så ska jag hem och packa ihop lite är det tänkt är ju bara några dagar kvar tills flytten, längtar nå otroligt. Åh fiiina lägenhet <3


Något annat jag längtar efter är DECEMBER men det vet väl alla redan, haha. Ska bli så skönt och mysigt när den lilla kommer och jag kommer bli så mycket snällare när jag inte lite av alla dessa hormoner, haha. Stackars älsklingen som måste stå ut. Härom kvällen fick jag iaf för mig att gå ut innan jag fick ett utrbrott, så gick ut på gården och ville gunga men fick inte plats och det fick mig på ännu dåligare humör. Borde det inte göras gungor för gravida ? Vi vill också gunga! anyway jag la mig ner i gräset och surade en liten stund innan jag gick in igen, hehe och tur var väl det så älsklingen slapp mig en stund. haha.




Den här bilden tog jag när jag låg i gräset sen på kvällen runt 23:30 eller så :) hehe






aa just ja äggen...







Kommentarer
Postat av: emelie

Vilken söt blogg du har! Och jag är ledsen över det där med kaninen. Min kompis kanin dog väldigt plötsligt för några månader sen, han fick dödsryck i hennes famn och sen var han borta. Jag har inte själv något djur men jag kom ihåg hur det var för henne när han dog och det var jätttejobbigt. Så jag sympatiserar med dig. Hoppas du förutom det får en fin dag!

2010-06-17 @ 14:47:04
URL: http://emelievicktoria.blogg.se/
Postat av: Zoofie

Vilken härlig blogg du har!

Stackars kanin :( Kram

2010-06-17 @ 15:01:06
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Tess

Tråkigt med din kanin Princess. :(



För övrigt vill jag bara säga grattis till graviditeten. Själv är jag också gravid och är i vecka 15 idag. :) Jag är med beräknad till december. När i december är du beräknad?

Kram

2010-06-17 @ 18:27:07
URL: http://thenewtess.blogg.se/
Postat av: Tess

Ja, men som sagt, man gör allt för sina djur och mår dem inte bra och dem inte blir bättre så, kanske man måste ta till det tråkiga och hemska beslutet att avliva dem. :(



Jag är beräknad till den 15 december.

2010-06-18 @ 11:18:36
URL: http://thenewtess.blogg.se/
Postat av: Matilda

Usch. det är alltid så tråkigt. Nackdelen med att ha smådjur...

2010-06-18 @ 14:56:57
URL: http://matildasliv.blogspot.com/
Postat av: My

Inte för att låta nedlåtande, men hormonerna slutar inte spruta omkring när man fött..

Man får massa mer hormoner av amningen, speciellt när den kommer igång, runt tredje dagen när mjölken rinner till ordentligt. Jag grät o grät o grät o förstod inte varför :P

2010-06-28 @ 20:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se