Ingen rubrik


Jag känner mig så jävla trött, är både psykiskt och fysiskt utmattad, jag vill vill bara lägga mig ner och sova i 100 år eller ja åtminstone till december. Allt känns så jobbigt, känner mig helt slut, jag orkar inte göra saker utan vill bara ligga ner jämt och jag orkar verkligen inte spy mer nu.

Trots de.. så ska jag tvätta idag fast jag egentligen inte orkar alls, men måste få allting upptvättat innan onsdag då vi flyttar. Det ska bli riktigt härligt att flytta =)




Min tjockis mage <3





Kommentarer
Postat av: Becca & baby

Hej. Mickes flickvän här. Såg på facebook att du hade problem med sömn och trodde att man inte fick ta några piller alls, det är ju rätt många som man kan äta, så kika på förpackningen bara. Står det där att det går bra så är det bara att köra på :)



Hoppas du får sova bättre längre in i graviditeten, för risken är stor att du inte får sova så värst mycket när bebis väl är här heller :/



Kram!

2010-07-01 @ 11:52:53
URL: http://grrsexymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se