Helgen!

I helgen har det varit relativt lugnt som alltid, hehe. Ifredags var jag iväg en sväng till Brickebacken och träffade lite vänner och även min pappa som jag nästan aldrig träffar annars så det var rätt kul, visade honom bilden från ultraljudet och pratade massa. Och Micke sjöng så det var trevligt, tycker han är riktigt duktig. Men åkte hem vid halv 12 typ för ryggen värkte och benen också.

I lördags vart det mest att packa ner saker inför flytten, Johnnys syster Jenny och deras mamma kom över och hjälpte till så det gick rätt fort faktiskt, Sen har jag faktiskt inte gjort så mycket mer om jag ska vara ärlig.

Men idag har jag i alla fall tvättat upp lite men vart dock inte så mycket jag hade hoppats på eftersom tvättmedelet tog slut så jag får fortsätta i morgon.





Just nu sitter jag mest och väntar på att älsklingen ska komma hem igen, han är ju iväg till vårdcentralen för att hans hals har strulat en del senaste tiden så vi får hoppas allt är bra. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se