A girl with daddy issues!



Som jag nämnde tidigare så träffade jag min pappa i helgen och jag har inte träffat honom sen jag blev gravid och ärligt talat vet jag faktiskt inte varför jag inte bara ger upp men det är något jag inte kan göra helt enkelt utan jag fortsätter att kämpa och hoppas att vi en dag ska få den där riktiga far och dotter relationen som jag saknat under hela min uppväxt.

Jag kämpar för att hålla kontakten trots att han aldrig ringer, jag har kommit verenda år den 27e mars på hans födelsedag med blommor och en present och sedan inte ens fått ett grattis på min egen födelsedag men ändå fortsätter jag dyka upp på hans födelsedagar, för jag kan inte sluta hoppas.

Jag har inte fått chansen att lära känna min pappa för att han har inte gett mig den chansen och jag vill ha den, jag vill att han ska vara min pappa på riktigt inte bara på papper. Jag vill att han ska ringa ibland och undra hur jag mår och vad jag gör. Jag är precis som alla andra barn som vill ha sin pappa i sitt liv.

Det går inte en dag utan att jag tänker på hur allting skulle ha varit om han bara hade funnits i mitt liv, vi bor i samma stad men ändå är det som att jag inte existerar. Och jag fortsätter inbilla mig att han älskar mig och att han bryr sig om mig för det gör för ont att tro att han inte gör det.

Och jag kommer förmodligen fortsätta kämpa för att vi ska få en hyffsat normal relation för jag klarar inte av att ge upp hoppet. Och den dagen han inte längre finns på denna jord vet jag i alla fall att jag försökte vara en del av hans liv och jag gjorde mitt bästa, det var han som valde bort mig inte tvärtom.









Jag önskar att han en dag vill vara en del av mitt liv, jag önskar så mycket att den dagen kommer att komma!







Jag önskar så det gör ont i hela mig....






Kommentarer
Postat av: Anonym

Haft en bra dag? :D

2010-06-21 @ 20:41:28
Postat av: Penny

Jadå den har varit helt okej faktiskt men kunde dock ha vari bättre väder:D själv då?

2010-06-21 @ 20:45:14
URL: http://pennylicious.blogg.se/
Postat av: Telle

Så synd att höra om din pappa, men jag hoppas för din skull att ni ska få den där far-och-dotter relationen :)

2010-06-21 @ 20:56:33
URL: http://princessmomo.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Vad tycker du om musikvideon kissie var med i ?

kolla in mitt senaste inlägg och kommentera.

2010-06-21 @ 22:01:16
URL: http://cornelialinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se