4 månader med älskling + fosterdagnostik!


Idag har jag och älsklingen varit ihop i 4 underbara månader, awesome <3 Så ikväll blir det nog film och mys!


Annars idag så har jag varit hos barnmorskan för att få information om fosterdiagnostik och i vanliga fall brukar man ha en veckas betänketid  om man vill göra en KUB-undersökning eller ej men jag var så långt gången så var tvungen att bestämma mig idag och påbörja undersökningen med ett blodprov och sen får jag en kallelse hem och då ska jag till sjukhuset och göra ultraljudsundersökningen, för att kolla om risken för down-syndrom är låg eller hög, det blir nästa vecka jag får göra det:)

Men nu tänkte jag kolla på Våra bästa år och sen vila någon timme innan det är dags att tvätta.






Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se