1 Juni.

Alltså fan vad tiden rullar iväg, jag tycker att det nyss var julafton ju, haha. Men det är bra att tiden går fort för då kommer bebisen snart hehe. Så just nu längtar jag mest till vintern just för att bebisen kommer då men ska ändå försöka njuta så mycket jag bara kan av sommaren, får bara hoppas illamående och ryggvärken släpper så jag verkligen kan njuta av sommaren.

Igår gjorde jag faktiskt inte så mycket, jag skulle ha städat och tvättat men var så jävla dålig. Jag sprang titt som tätt till toaletten för att spy och till slut hade jag spytt så mycket att jag var så yr att jag inte kunde gå rakt och då var ju det enda alternativet att gå och lägga sig. Men när älsklingen kom hem blev det lite mat och efter lite sömn så mådde jag bättre och kunde äta.


Det blev wokade grönsaker med nudlar och thai curry! <3



Just nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli halv tio så att jag kan dra iväg till barnmorskan, berättar sen hur det gick med det. Tyvärr får jag gå ensam eftersom Johnny måste jobba :( Men men Cashen behövs så är ju inte hela världen. Men men... Nu ska jag göra mig i ordning lite och kanske köpa mig en cola? vi får se..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se