Vecka 19...

Och exakt en vecka kvar tills vi får se vår lilla älskling igen plus veta könet :) Längtar något enormt. Jag vet i alla fall att h*n är riktigt livlig för det knuffas i magen hela tiden men det är så himla mysigt och då vet man verkligen att det finns någon där inne <3 åh det är så underbart.


Igår var jag som sagt upp på stan en sväng, åkte först upp med syrran och följde henne till arbetsförmedlingen, skatteverket samt banken sen åkte hon hem och älsklingen kom, och vi gick runt och kika lite och jag köpte äntligen min efterlängtade ögondroppar, kändes så skönt att droppa i ögonen för dom har varit så grymt torra.
Köpte mig även en ny bh men uppenbarligen vet jag inte vilken storlek jag har, haha. Jag köpte nämligen en C-kupa och det gick ju bra, knappt halva brösten fick plats. Jag borde ju veta för på mina andra bh:ar har jag ju D- kupa så vet ärligt talat inte varför jag gick och köpte en mindre?! Men älsklingen skulle iaf lämna tillbaka den idag efter jobbet så får nog förmodligen pengarna tillbaka för H&M har nästan aldrig snygga Bh:ar i D-kupa, vilket dom borde ha med tänkte på att nästan varenda brud har silikon... inte jag för jag gillar inte sillikon och skulle aldrig någonsin sätta in det, jag är inte mycket för bröst och tycker dom mest bara är i vägen ändåså.

Vi  gick även in på barnavdelningen och hitta en super gullig liten body plus byxor som man fick med på köpet. Det är så litet och så sött, kan fortfarande inte riktigt förstå att jag ska få en sån där liten, dom är ju så små.



Äntligen har jag mina ögondroppar <3







Barbapappa kläder <3 så litet och så sött <3













Kommentarer
Postat av: JNY ©

FAAAN vad söta bebiskläder, åååh helt sjukt att det är så litet! :D <3

2010-07-29 @ 14:56:06
URL: http://duvethonjny.blogg.se/
Postat av: JNY ©

nee kolla byxorna liksom hur små är dom inte? :D

awwww så jävla sött <3 vill också ha bebis hahaha.

2010-07-29 @ 15:15:11
URL: http://duvethonjny.blogg.se/
Postat av: My

Just sådana bodys rekomenderas varmt!

Såna man knäpper på sidan ist för att dra över huvudet på bebisen när dom är som minst. Dels är det smidigaste att bara lägga h*n där och sen knäppa och dels för när dom bajsar överallt (tro mig- det händer ofta i början!) så slipper man dra en bajsig body över huvudet o riskera att få i håret =)

2010-07-29 @ 20:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se