Seg dag.

Idag är jag så sjukt jävla seg och rastlös, hela kroppen värker och orkar knappt stå upp, vill bara ha kväll och gå och lägga mig och sova. Men men är ju ett tag kvar tills det är dags att sova så får väl stå ut.

Igår vart det städning och tvättning i värmen och det var riktigt jobbigt speciellt med svullna ben och fötter men det måste ju göras så. Men kvällen blev mysig med glass och jordgubbar samt Scary movie 2 och The Grudge 2. =)


Just nu vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på, älsklingen har somnat i soffan framför Simpsons men jag får väl hitta på något, kanske gå och köpa en Cola?









Thank joo komm again!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se