Det här borde vara en lycklig period i mitt liv



Men ändå känner jag mig alldeles för ofta ensam, värdelös och ledsen. Och jag vet inte ens varför jag känner såhär jag bara fortsätter att gråta. Visst har jag dagar när jag känner mig överlycklig men dom blir allt färre och färre.


  • Jag gör inget på dagarna, ingen vill ju anställa en gravid kvinna.
  • Ingen vill umgås med mig sen jag blev gravid alla vill bara supa, känner mig ensam.
  • Sover fruktansvärt dåligt.
  • Känns som jag inte duger till något...
  • Känner mig ful, fet och äcklig.. ( har knappat kollat mig själv i spegeln på flera dagar för jag tål inte min egen spegelbild)

Det ska inte vara såhär....












Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd

Det kanske var pundigt, det kanske var bra





Kommentarer
Postat av: S

Du var ju fet innan du blev gravid? Vad jobbade du med innan du blev gravid? Och det är bara gravidhormonerna som spökar. Du kommer må bättre sen. Lycka till!

2010-07-16 @ 19:38:57
Postat av: Penny..

Nej jag var inte fet innan jag blev gravid :-O

Jobbade på ett äldreboende men tänkte börja plugga eller hade planer på det iaf...

2010-07-16 @ 20:00:26
Postat av: S

Förlåt. Men du ser väldigt stor ut på alla bilder.. Det var inte meningen att förolämpa dig! Lycka till med plugget!

2010-07-16 @ 20:47:03
Postat av: S

Sade du upp dig från din anställning på äldreboendet? Alla arbetsplatser tillåter ju mammaledigt!

2010-07-16 @ 20:49:14
Postat av: Penny

haha har bara bilder sen jag blev gravid,sen är det väl bilder längre bak då jag var större pga medcin men det var ju några år sen.

Nej jag slutade pga chefen var dum i huvudet och jag trivdes inte alls.

2010-07-16 @ 21:03:23
Postat av: S

Ok! Jag har själv varit gravid och har aldrig sett någon det syns så mycket på så tidigt som dig. Men alla är väl olika! Synd med medicinerna och det, att man går upp liksom. Det är ju aldrig kul att gå upp i vikt!

Synd med din chef också, har själv vart med om en chef som var värsta idioten, bra att du stod på dig och sade upp dig! Du kommer hitta ett bättre jobb. Lycka till med graviditeten!

2010-07-16 @ 21:44:38
Postat av: penny

jaha har du inte? hehe jag har sett många så varit mycket större mycket tidigare:P min brors tjej såg hög gravid ut i vecka 12 :P



Jadå klart jag hittar något bättre:D Tack..

2010-07-16 @ 21:46:49
Postat av: Penny

Och nu var jag ju inte fet innan, men tycker ändå inte man skriver så där till folk "Du var ju fet innan du blev gravid?" Och skrev även att jag KÄNNER mig fet, och det finns smala personer som känner sig feta ibland med, man behöver inte vara fet för att känna sig fet.

2010-07-16 @ 21:54:41
Postat av: S

Det är bara min åsikt att du är lite mer stor och har varit det på alla bilder du lagt upp här.. Förlåt.. Det var inte meningen att vara dum.

2010-07-16 @ 22:27:56
Postat av: penny

nej det är lugnt,jag vet att jag är rätt stor för att vara i vecka 17, är väl mycket vatten men jag är ju inte den enda och ärligt bryr jag mig inte hur stor jag är eller kommer att bli, det går ju att åtgärda efteråt. :)

2010-07-16 @ 22:37:05
Postat av: S

Ja, det går det ju att göra. Det som är synd är ju bristningarna man får, men det försvinner en del med åren. En förebyggande åtgärd kunde ju vara att äta mindre kolhydrater än du gör, så blir det lättare i framtiden för dig!



Lycka till med allt, jag hoppas att du mår bättre snart och bejakar din graviditet med stolthet! :P

2010-07-16 @ 22:56:35
Postat av: Penny

Bristningar är det ingen fara med.



Och inte kolhydrater heller för det blir inte så mycket sånt... om inte yoghurt och bananer innehåller massvis? då är det rätt kört!

2010-07-16 @ 23:20:04
Postat av: JNY ©

Jenny, dom som inte vill umgås med dig bara för att du är gravid nu, dom är inga riktiga vänner isåfall! Du är ju fortfarande samma person för det. Så vad behöver du dom till? Men förstår om du känner dig ensam ibland :( <3

2010-07-17 @ 17:52:14
URL: http://duvethonjny.blogg.se/
Postat av: jennifer

idiot som skriver massa dumheter.

strunta i henne. Är verkligen imponerad

av att du är så ung och gravid !!

gillar unga mammor. lycka till. och om ud

tycker det är jobbigt så tycker jag att du

ska be din pojkvän att stanna hemma oftare

2010-07-23 @ 11:04:29
URL: http://jnagy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se