Tjingeling...

klockan är 18.25 och fortfarande ingen sömn för mig ... *gaaah*  Men är inte så jävla trött längre ändå så är lugnt =)  Börjar fundera om min kropp kanske producerar någon form av tjack? haha. never know...

Idag har jag umgåtts med Jenza och bara haft det bra, har skrattat som en sönderrökt pundare eller något åt det hållet. Vi köpte pizza och cola och drog några gamla favoriter i stil med The big bang theory, Family guy, How i met your mother och garva ihjäl oss. Vi bestämde även att det blir en liten road trip till Sthlm idag eller i morgon... Vi får se vad som faller oss in. Jenza är dock lite osäker på om han vill köra ikväll med tanke på vädret kombinerat med mörkret och han säger " jag hade mitt mirakel när jag överlevde bilolyckan i Sthlm, så nu går jag inte säker längre nästa gång ryker jag nog."  Men som sagt vi diskuterar och ser vad som händer ... aiiight!

Ska ta mig i röven (Jenzas uttryck) och åka i väg till morsan och hämta grejjerna till mobilen så jag kan ladda upp bilder och visa hur awesome  jag är haha or not, nej men behövs lite uppdatering på bilder ser jag och har ju lovat så ska styra det!

Så länge får ni några lite äldre bilder, jag är mig rätt lik



Svartvit, alltid nice.




Haha.. Jag är nog full där? Eller förbannat uttråkad!




Yäh that´s me and the PORR lampa in the back!




Hum, ja... Saknar min rosa bandana <3




Ser lite ledsen ut men :)



Åh där har vi pussmunnen också :) haha.. Phuss!


Har en sak till att påpeka, Kalsonger är nog ett av dom bästa påhitten någonsin, varför finns det inte tjejkalsonger? Är ju så jävla skönt att springa runt i dom, speciellt under "den" veckan i månaden. Im a big fan!

Nu blir det att vandra till affären för påfyllning av cola och cigg, vi kör nog en chips påse på det också, lika bra så Jenza har något att muta mig med när jag blir ett monster...*scaaary*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se