Humörsvängningar

Ja såna har vi alla,  och jag har varit riktigt nere ikväll faktiskt. Varit riktigt ledsen och haft många mindrevärdeskänslor, och inte riktigt tyckt att jag är  " good enough" för min pojkvän, men pratade lite med älsklingen och han får mig ju alltid att må bättre <3


Men antar att jag varit som jag varit pga mensen, jag brukar alltid få jätte ont och enorma humörsvängningar fast denna gång är det värre kanske för att jag inte haft mens sedan nyår så nu ger det dubbel effekt istället, vad vet jag.

Men som sagt nu är jag på bättre humör tack vare älsklingen =) Om det är någon som kan göra mig glad så är det han, jag har verkligen haft tur och även om kärlek på sätt och vis skrämmer mig så är det endå en underbar känsla att vara kär och han gör mig lycklig så att inte satsa på oss vore ju ett stort misstag.

Om man har turen att hitta någon som man trivs otroligt bra ihop med, någon som får en att skratta och må bra, någon man vill ha i sitt liv hela tiden och absolut inte villl förlora.. då ska man satsa och inte släppa taget, och jag har haft den turen så hur mycket det än skrämmer mig kommer jag inte släppa taget!!


Det sägs ju möt dina rädslor för att komma över dom right?! Jag är redo att satsa på oss älskling för vill inget hellre än att vara med dig, du är underbar <3








Kommentarer
Postat av: JNY ©

skönt att höra att du mår bättre! <3

2010-02-24 @ 20:50:25
URL: http://duvethonjny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se