Heartbroken!

Trodde inte det skulle göra så ont som det gör, men det gör ont förbannat jävla ont och tårarna vill inte sluta rinna.
Vill inte att det ska vara såhär, det borde inte vara såhär det borde vara vi.

Det är ju dig jag vill vara med, det är dig jag vill somna brevid och vakna upp vid. Jag saknar dina kyssar, ditt skratt jag saknar hela dig så mycket att det gör ont. Jag vill ligga i din famn och titta i dina vackra ögon, jag vill kyssa dig och jag vill höra dig säga " älskling du är så jävla underbar"

Men det är kört, du kommer inte vara min igen, jag aldrig somna eller vakna upp brevid dig igen, jag kommer inte få kyssa eller höra ditt skratt igen. Och kommer aldrig någonsin få ligga i din famn och höra dig säga att jag är underbar.  Bara tanken på att aldrig få vara nära dig igen gör alldeles för ont , åhh önska jag kunde spola tillbaka tiden..... jag vill verkligen inte vara utan dig! FAN FAN FAN!!!!!!!!!!!!!!




Önska det hela bara var en mardröm och när jag vaknar i morgon är allt bra igen, men vet ju att det inte är så :´(  Jag har förlorat den bästa kille jag någonsin kunnat få och jag är heartbroken!!!!!



Kommentarer
Postat av: Candy



theres plenty fishes in the sea gumman!

du och jag ska ut på krogen när jag kommer hem o ragga för fulla muggar haha!



nej men, m du vill prata av dig eller nått så finns jag här <3



2010-02-26 @ 01:34:09
URL: http://candyfuckinlicious.blogg.se/
Postat av: Penny

hehe Tack gumman <3 Men vill egentligen inte ragga vill bara ha honom och det gör sååå ont!

2010-02-26 @ 07:30:14
Postat av: JNY ©

han är ingen bra kille om han lämnar dig utan anledning, då ärligt talat förtjänar du bättre.



och då skiter jag i ifall han är min bror..



<3

2010-02-26 @ 09:56:46
URL: http://duvethonjny.blogg.se/
Postat av: Penny

Tack Jenny :) <3 men har fått min anledning nu ... jag bara förstår det inte !

2010-02-26 @ 10:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se