God morgon sverige :)

Yes nu är jag nyvaken och glad, höll jag på att säga men nej det är ja inte riktigt än så länge är jag varken glad eller oglad jag är neutral for the moment =) Fast är dock förbaskat hungrig och en aning röksugen, men vad gör man?



Hade en ganska olustig dröm inatt faktiskt, inte sådär allt för mysig.


The dream

" Jag Satt hemma ensam en lördags kväll och kollade film, när jag plötsligt insåg att ciggen var slut och jag kände ett enormt sötsug så bestämde mig för att gå iväg till statiol, när jag var på väg in i ingången av statiol känner jag att någon knuffar till mig i ryggen och jag ramlar omkull inne på golvet tittar upp för att se vad det för idiot som hade så jävla bråttom in och ser då till min förvåning att det står en man med rånarluva och hotar kassören med ett gevär. Kassören försöker prata med rånaren, men rånar vill tydligen inte prata och skjuter kassören i armen, vilket förstås ger mig en panikattack och jag reser mig fort från golvet och springer mot utgången och jag hör att rånaren skriker efter mig. Dörren vill inte öppnas jag börjar banka på dörren och paniken stiger och återigen hör jag rånarens röst, den är grov och hård och denna gången skrattar han åt mig. Jag vänder mig sakta mot honom och han tittar på mig och säger " Det verkar inte vara din dag idag stumpan, du kanske borde ha stannat hemma" sen siktar han geväret mot mig, jag hör en smäll, känner en smärta i magen och faller sakta mot golvet. När jag ligger på golvet känner jag hela tiden hur kroppen blir tyngre och jag blir allt tröttare och jag kan återigen höra rånarens röst men nu står han lutad över mig, han tar ett hårt tag om mitt ansikte och tittar noga på mig och säger " vad synd på en sån söt tjej" sen skrattar han medans han går sin väg. Kassören kommer springandes mot mig och jag känner hur han tar på min hals och fumlar efter pulsen, han är hysterisk. Han gråter så mycket att jag inte hör vad han säger, men tror han ber mig att inte somna. Men jag vill sova känner mig så trött,är yr och ser suddigt men ser att han springer ifrån mig fram till kassan och rycker fram en telefon och hör hans hysteriska röst skrika " skicka ambulans, rånare, hon dör, NU!" Sen svartnar allting. Jag vaknar till av att folk drar i mig och skakar mig, en polisman talar vänligt med mig och frågar om jag är ok, och att jag måste försöka hålla mig vaken. och jag mumlar fram "orkar inte, så trött" och känner en kraftig blodsmak i munnen. Återigen talar den vänliga polismannen till mig " du  måste försöka hålla dig vaken gumman, tänk på alla du älskar och dom som älskar dig, kämpa för dom" och jag tänker på alla som betyder något för mig och känner en våg av lycka fara genom kroppen och fnittrar till lite..... och med det fnittret avslutas mitt liv"

Jag vaknade upp, kännde fortfarande blodsmak i munnen och var tvungen att känna mig på magen, hitta inget skottsår  och yes jag lever men fasen vilket jävla verklighetsdröm.. riktigt scary fan!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se