Ännu en sömnlös natt?

Blir tokig, att det ska vara så förbannat svårt att sova, det går oftast jätte bra att sova när jag sover med min älskling men det kanske är just för att jag sover med honom och allt känns så mycket bättre och mysigare just då. Och vill inte ha en massa sömn piller heller även om det faktiskt behövs för jag ska kunna få en hel natts sömn men pallar inte med att skapa något dumt beroende heller, så hoppar det. Kan ju säga att det var jävligt skönt veckan efter operationen för då var jag grymt trött hela tiden och kunde sova en jävla massa.





Åhh Hatar sitta här mitt i natten och inte kunna sova och bara sakna honom. Är otroligt vilken jävla tur jag har som funnit honom, bra killar växer ju inte direkt på träd, hehe. Jag om någon borde veta det med tanke på mitt förflutna på killfronten. Har nog aldrig haft en såhär bra kille om jag ska vara ärlig ( no offense till dom ex som läser) Men den här killen alltså WOW, han har allt och lite till... Hur kan jag ha lyckats få honom att falla för mig? Jag av alla dessa människor i Örebro har fått den perfekta killen att falla för mig... det är ju freakin awesome but totally wierd! Jag menar jag är ju jag, lilla Penny som har grym otur i kärlek hittar den perfekta... det stämmer inte riktigt.

Han är snäll, omtänksam, rolig, snygg, sexig, gullig, underbar... han är som sagt allt och lite till.
Och vad är jag ? Snäll ibland (kanske), inte speciellt omtänksam (i think), jag är dock förbannat rolig, men anyway hur kom det sig att han fastna för mig.. hum?!


Och nu är helgen slut igen... det är väl typiskt att helgen alltid ska gå så fort, jag tycker den är alldeles för kort men det är jag nog inte ensam om. Så vad har jag gjort i helgen då?

Jo igår gjorde jag en del, besökte mamma en stund dock bara någon timma eller två. Hängde med syrran upp på stan för att hämta hennes mobil som vart på lagning hos The phonehouse, Vi gick mot stortorget för att möta upp min Johnny och på vägen dit skratta jag åt allt och alla ( jag var fett övertrött hade inte sovit på hela natten). Sen drog syrran och mötte upp Tessan och jag och älsklingen drog och köpte öl och begav oss sedan hem till honom för att börja dricka, jag var dock inte så taggad och gick rätt segt att dricka där i början.
Efter några öl bestämde vi oss för att ta bussen upp på stan och möta hans syster Jenny och dra mot Liquid men vakterna var puckon så vi drog in på Rockbar instead, första gången jag var inne där faktiskt och inte speciellt stor skillnad från när det var Pastabaren bara ett nytt namn hehe. Vi hängde kvar tills dom stängde och drack några öl och träffade även Ricky och Tobbe det var nice riktigt längesen man träffade på dom :)

När det stängde drog vi först till elvis en sväng och åt pommes, sen missa vi bussen så älsklingen vill dra till BK så visst gjorde vi det. Beställde varsin hamburgare. Älskar BK så jävla gott, för er som inte vet är jag ju Vegetarian och BK har riktigt god veggie burgare, men den godaste Veggie burgaren jag har ätit är hos Sibylla.... Det är för gott, jag nästan svimmade så gott var det, haha.

Men åter till det jag skrev om ( fasen vad jag snurrar) efter maten drog vi mot bussen och hem till älsklingen och myste <3 Det var myyyys <3 me like very much! <3

Och idag har jag fanimej inte gjort ett jävla skit typ, Eller va hos älsklingen imorse efter jag sov där ofc men sen gick jag hem i snövädret, trodde jag skulle drunka i snön eller att det skulle komma en lavin och begrava mig, ja man vet aldrig. Sen spenderade jag kvällen med att tjata på mamma om pengar och jag fick det, så vandrade iväg till ica och köpte cigg, cola och chocklad (MUMS) Jag blir en riktig liten gottegris när jag  har mens, fyfasen.  Anyway, jag kom även välbehållen hem denna gång. Så jag har med andra ord spenderat kvällen/ natten framför datorn med Fb,msn och ett ental filmer och självklart colan och chockladen har gjort mig sällskap!

Och va fan blire nu ?! How i met your mother igen? Får nog dra några avsnitt där.


Kvällens nyttigheter ;)













Haha, var inne på Tradera.se och kikade lite bara som tidfördriv och hittade en rolig sak... Visste inte att man fick sälja vegetarianer, men tydligen haha.



Vegetarian

Köp Vegetarian till fyndpris.
Utrop 1 kr, bjud nu!




Im oout!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se