Väckt av en jävla säljare..



Inatt sov jag hur dåligt som helst och när jag väl somnat in och sover hyffsat bra på förmiddagen så ringer en jävla säljare på dörren, det ska han ge fan i!

Försöker få mig att köpa 3 mobilt bredband och jag sa åt honom " nehe du, jag har haft det och det är skit" och då ska han börja förklara massa och hålla på , åh hatar säljare!


Men anyway det ska inte få förstöra min dag i alla fall=)
Har nyss käkat frukost, varm oboy och ostmacka, så ska snart göra mig i ordning för en sväng upp på stan, kan ju säga att springa runt på stan i detta väder lockar absolut inte!!

Det snöar också men det syns inte på bilden :O





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se