Städat och vilat =)


Idag har dammsugit och diskat upp den lilla disk som fanns hehe, sedan har jag gjort iordning byrån och garderoben så man hittar kläderna för förut var det kaos där inne kan jag lova men nu är det så fint så fint :) Sedan somnade jag och Novah i sängen och sov i 3 timmar, så himla skönt.


Nu sitter jag och mumsar choklad som jag fick i julklapp av älsklingens farmor och farfar,  och självklart så sitter Johnny och spelar WOW och lilla söta Novah ligger brevid mig och pruttar, tror hon har magknip igen för hon är väldigt gnällig och pruttig, det trodde dom i alla fall på bb sist. och smackar på sin napp som hon älskar. =)





<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se